Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

...and so the story goes...

I can hear what you're thinking
All your doubts and fears
And if you look in my eyes, in time you'll find
The reason I'm here

And in time all things shall pass away
In time, you may come back someday...

To live once more, or die once more
But in time, your time will be no more...

--------Oλα λοιπον αλλαζουν.Ολα επαναλαμβανονται επισης.Ξυπνας και συνειδητοποιεις οτι κατα καιρους το μονο πραμα που δεν αλλαζει ειναι η συμπεριφορα σου η οποια εχει υπαρξει η αιτια για την κατα καιρους στεναχωρια σου.Οποτε λες...enough is enough...και αποφασιζεις να προσπαθησεις να αλλαξεις.Η αλλαγη ομως καλε μου εαυτε δεν ειναι ευκολη.Ομως..αν προσπαθησεις βλεπεις οτι εστω και σιγα σιγα κατι γινεται.

"Little by little i gave you everything you dreamed of".To θεμα ειναι ποιος το λεει αυτο...και σε ποιον.Παρολα αυτα...αποφασισα να ειμαι ευγνωμων αυτη την περιοδο.

Δεθηκα περισσοτερο με 2 φιλους,τακτοποιησα οικονομικες εκκρεμοτητες,εφτιαξα νεα μπαντα(cross your fingers να παει καλα!),αποκτησα νεο μπασο(yeahhhhh!),και εχοντας χασει βαρος μεσω αθλησης και μια σχετικης προσοχης στο φαγητο..αισθανομαι πολυ ωραια τοσο ψυχολογικα οσο και σωματικα.Επισης αναμενω με αγωνια ταξιδακι στο εξωτερικο για να επισκεφτω εναν πολυ καλο φιλο.Does ti get any better..?? :)

Ετσι εχουμε...υγεια,καλη ψυχολογια και καλα οικονομικα..οπως και μπολικη αγαπη.Οφειλω να ειμαι ευγνωμων λοιπον τωρα που το σκεφτομαι.

----It's all good----Oσα παραπονα λοιπον και αν εχω απο τον εαυτο μου..ειμαι γεματος θετικη ενεργεια για να προσπαθησω να τα αλλαξω.Οποτε...παμε αλλη μια φορα...

Τα λεμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: