Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

O καθενας στον κοσμο του...

Ηο ho ho ....merry christmas!Ετσι για να μπαινουμε στο Χριστουγεννιατικο πνευμα.

Καθε χρονο που περναει,καθομαι και συλλογιζομαι ολο και περισσοτερο μερικα πραγματα.Εχω συνειδητοποιησει οτι μερικοι ανθρωποι απλα και κυριολεκτικα ειναι στον κοσμο τους.Δεν παιρνουν χαμπαρι με τπτ ομως.Και οταν καθεσαι και τους λες μερικα πραματα για το πως η συμπεριφορα τους καμια φορα δημιουργει προβλημα γυρνανε και στην λενε και απο πανω.Η εγω γινομαι λοιπον περισσοτερο μυστηριος η αυτοι απλα με γραφουν στα παπαρια τους.Η και τα 2 μαζι.Τπτ δεν αποκλειεται.

Οπως λεει και ο τιτλος ο καθενας στον κοσμο του.Εχω παρατηρησει οτι τελικα ενω ενας ανθρωπος εχει φιλους..λιγοι του συμπεριφερονται οπως του αξιζει.Δλδ να τον παιρνουν ενα τηλ που και που να βλεπουν τι κανει,να τον παιρνουν τηλ οταν γιορταζει να του πουν χρονια πολλα,οταν τους παιρνει τηλ και για καποιο λογο δεν τους βρισκει να ενδιαφερθουν να τον παρουν και αυτοι.

Οι δικαιολογιες βεβαια πανε και ερχονται."Ελα μωρε...αφου με ξερεις πως ειμαι","Εισαι υπερβολικος","Δεν μπορουσα γιατι ειχα να αποφασισω για το αν θα λουσω τα μαλλια μου αποψε" κλπ κλπ.Το αστειο ειναι οτι υπαρχουν φιλοι που ας πουμε πνιγονται στην δουλεια και εχουν πολυ λιγο χρονο και ομως ειναι εστω τυπικοι και δεν σε γραφουν.Και αυτο λεει πολλα.

Λοιπον εμενα δεν με νοιαζουν οι δικαιολογιες ομως.Απαιτω να μου συμπεριφερονται οπως τους συμπεριφερομαι και γω.Οταν κανω μαλακια το παραδεχομαι..δεν ειμαι γεματος αρνηση και δικαιολογιες.Οταν γιορταζει καποιος παντα τον θυμαμαι γιατι το εχω φροντισει.Το δεν θυμαμαι και ετσι ειμαι απλα δειχνει οτι φιλαρακο απλα βαριεσαι να βρεις τροπο να δειξεις στον φιλο σου οτι μετραει για σενα.Απαραδεκτο.Το ετσι ειμαι γενικα αποτελει εναν τροπο να λες στους αλλους οτι απλα σε βολευει αυτη η συμπεριφορα που ειναι ασχημη και οτι βαριεσαι να προσπαθησεις να βελτιωθεις.Ας ειμαστε λοιπον ειλικρινεις και λιγο.Μην λες ετσι ειμαι.Πες σε γραφω στον πουτσο μου και αντε γαμησου.

Καποια μερα αργα η γρηγορα απλα θα παρω αναποδες.Και οταν γινει αυτο θα αρχισω τα delete γιατι εχω καλομαθει κοσμο.Και απλα δεν θα ασχολουμαι με κανεναν και με τπτ.

Δοξα το Θεο..υπαρχουν και φιλοι που εχουν δειξει την αξια τους και που γενικα ειναι παντα κοντα μου.Αλλα ρε πουστη μου...ειναι κατι φορες που πραγματικα θες να μιλησεις με εναν ανθρωπο..να δεις καποιον να πεις μια κουβεντα και δεν υπαρχει κανεις.Και υστερα αισθανεσαι πολυ μονος.Τι να πω...μηπως περιμενω πολλα απο τους ανθρωπους..?Μαλλον.Υποθετω οτι οταν αλλοι απλα απουσιαζουν εγω θα πρεπει να κλεινομαι στον δικο μου κοσμο.

Θα θελα και γω καποιος να μου αφιερωνε το τραγουδι που καποτε αφιερωσε ενας φιλος σε εναν αλλο."Θα πεθαινω στο πλαι σου".

Καληνυχτα

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

α ρε Μάνο ... χρόνια πολλά κιολας καλή χρονιά... αυτά που γράφεις τα χω σκεφτεί άπειρες φορές και τελικά προτίμησα το καλύτερα μονος μου εγώ και η ηρεμία μου. Να παν να γαμηθούν όλοι...συμφεροντολόγοι.

Ουφ

Bassman είπε...

Καλη χρονια και απο μενα.Δεν γινεται ομως μονος ρε γαμωτο.Και κατανοω οτι ο καθενας τελικα αργα η γρηγορα τραβαει το δρομο του..αλλα τι διαολο...γεννιομαστε και πεθαινουμε μονοι δλδ..?

Ενταξει πρεπει να πω σε αυτο το σημειο οτι εχω 1-2 ανθρωπους που δεν με απογοητευουν.Καμια φορα σκεφτομαι αν απλα περιμενουμε πολλα απο τους ανθρωπους.

"Το μονο που εμεινε ειναι η αγαπη.Η μουσικη,οι στιχοι και ενα δακρυ.Αυτο που ο καθενας οριζει μονος.Μα τωρα πια εμενα δεν με αγγιζει ο πονος."

Νομιζω οτι ταιριαζει στο ολο θεμα.Παντα θα υπαρχουν ανθρωποι.Ισως να πρεπει να τους ψαχνουμε καλυτερα.