Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

Σκορπιες σκεψεις...

Σημερα ειχα μια πολυ γεματη μερα.Κατι τετοιες μερες καταλαβαινω πως γινεται ο ανθρωπος να αλλαζει ενα σωρο διαθεσεις.Ξυπνησα καλα..εκανα την γυμναστικη μου..εφαγα μετα πρωινο και μετα πηγα στην δουλεια.Στην αρχη ειχα νευρα μετα χαλαρωσα..μετα παλι νευρα..μετα παλι ηρεμησα.Υστερα γυρισα σπιτι ..τσιμπησα κατι και εκανα ενα μπανακι.

Η ανοιξη σαν εποχη γενικα με βγαζει εξω απο τα ρουχα μου.Δεν ξερω γιατι..αλλα για μενα ειναι παντα δυσκολη εποχη..και δεν μιλαω για αλλεργιες κλπ αλλα ψυχολογικα κυριως.Παντα την ανοιξη κατι παθαινω..η καλο η κακο.Φετος απλα ανοιξα τα ματια μου και αποφασισα να μην συναναστρεφομαι με ανθρωπους βαρβαρους.Υπηρξαν μερικα τετοια ατομα.Οι φιλοι μου με προειδοποιησαν και γω δεν ακουγα.Προσφατα ομως ξεστραβωθηκα κ πηρα αναποδες κ ξεχεσα κοσμο και κοσμακη.Τωρα ηρεμησα.Μακρυα οι μικροπρεπεις ανθρωποι απο μενα.Ουστ!

Πλησιαζει και το καλοκαιρακι.Τωρα δεν ξερω αν πρεπει να χαρω η οχι.Μαλλον καλα θα ναι.Σκεφτομαι την αδειουλα..οτι θα ξεκουραστω..και ισως και να προλαβω να παιξω μουσικη με τους φιλους μου.Ειναι αληθεια λοιπον..χωρις φιλους δεν εχεις τπτ.Ευτυχως εχω σιγουρα 4-5 φιλους που να ειναι πραγματικα αδερφια μου.

Επανερχομαι στο θεμα των βαρβαρων ανθρωπων.Πιο πολυ πρεπει να θυμωνω με τον εαυτο μου τελικα.Εγω επελεξα να τους κανω παρεα.Αρα εγω φταιω.Χμ..τι να κανεις ομως..αμα δεν κανεις και λαθη..δεν μαθαινεις απο αυτα

Αυτα..μεχρι το επομενο ποστ μου..be cool..

Δεν υπάρχουν σχόλια: