Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Λευκος Θανατος...

Πριν απο αρκετα χρονια..πρεπει να ειναι 7-8 σιγουρα εμαθα οτι πεθανε ενας παιδικος φιλος απο ναρκωτικα.Μηνες μετα...με πηραν τηλεφωνο οι συμμαθητες μου απο το Λυκειο να μου πουν οτι ενας συμμαθητης μας πεθανε επισης απο ναρκωτικα.2 ανθρωποι που γνωριζα και καναμε και λιγο παρεα ηταν πολΛοι για μενα.

Ποτε δεν καταλαβα γιατι το καναν αυτο.Ουτε και πως αισθανονται.Τις ημερες εκεινες ημουν εντονα προβληματισμενος κ εκατσα και εγραψα ενα τραγουδι.Το ονομασα Λευκο Θανατο.Η φιλοσοφια του ειναι να δειξει στον εξω κοσμο πως ειναι να ειναι καποιος χρηστης.Πως βιωνει την καθημερινοτητα..πως τον βλεπουν οι γυρω του..ποσο μονος ειναι..και που καταληγει αυτη η διαδρομη.

ΛΕΥΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

Ανοιγω τα ματια και βλεπω σκοταδι
Κοιταω τον τοιχο με πιανει μια ζαλη
Φωτια στο κορμι μου συνεχεια με καιει
Και η ψυχη μου ποναει κ τρεμει
Στον δρομο τωρα προχωρω
Ολοι με κοιταζουνε σαν να ειμαι τρελος
Εισαι πρεζονι λενε..φυγε..μακρυα
Δεν θελουν παρε δωσε με τα φρικια

Παγιδευμενος θα μαι εδω
Σ αυτη την αβυσσο να ζω
Κουταλι βελονα και εφυγα
Αχ Θεε μου παρε με ψηλα...

Η ωρα πηγε 3..και μες τις φλεβες μου κυλαει αυτη
Στην αγκαλια της τωρα αφηνομαι
Δεν θελω πια να υποκρινομαι
Η ζωη μου ειναι μια κολαση..το τελος ερχεται..υπομονη..
Κλεινω τα ματια και ονειρευομαι..
Σε αλλο κοσμο παω και ερχομαι

Θεε μου παρε με απο δω
Δεν εχω λογο πια να ζω
Ο θανατος μου ειναι λευκος
Τον περιμενω πως και πως...

Συντομα..ολοκληρωνεται 100% η ηχογραφηση του κομματιου.Δλδ ειναι ετοιμο αλλα οχι ηχητικα επεξεργασμενο.Οταν ειναι ετοιμο θα το ανεβασω...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

to kommati epieikos ta spaei !!!!!
aprosmeno gegonos i fonara tou manou !!!!!!!!!



savajim