Τρίτη 6 Μαΐου 2008

I get by...with a little help from my friends...

Οπως λεει και το τραγουδι ειναι.Σε καθε φαση της ζωης μου υπηρξε καποιος διπλα μου.Παιδικα χρονια..εφηβεια..και τωρα που γαιδουρεψαμε..δοξα το Θεο..υπαρχουν ανθρωποι.Οχι δεν εχω φοβια οτι θα μεινω μονος στην ζωη...αλλα οσο να ναι εχω αναγκη να νιωθω ανθρωπους διπλα μου.Σημερα σκεφτομουν τους φιλους μου λοιπον..

Θελω να κανω μια αναφορα σε αυτους..θα προτιμησω ομως να μην βαλω ονοματα..αλλα.."παρατσουκλια"

Ο παρανοικος γραφιστας:Ισως ο ανθρωπος που με ξερει περισσοτερο απο ολους.Μαζι απο μικρα παιδια.Μεγαλωσαμε μαζι..πηγαμε σχολειο..διακοπες..παιξαμε μουσικες μαζι και γενικα ειμαστε αδερφια.Τον θαυμαζω γιατι δεν το βαζει κατω και κυνηγαει το ονειρο του.

Roam:H πιο μακροχρονια φιλια που εχω με γυναικα.Απο 15 χρονων περιπου μαζι.Πανω στην πιο ωραια ηλικια γνωριστηκαμε.Καναμε τρελες..παιζαμε ξυλο μεσα στα ροκαδικα..τζαμαραμε μαζι.Γενικα μου λειπει γιατι σπουδαζει και δουλευει στο εξωτερικο και την βλεπω λιγο.Δεν πειραζει ομως..αμα ειναι ευτυχισμενη μου αρκει.Την θαυμαζω γιατι ειναι ενα ελευθερο πνευμα και παρασυρει τους γυρω της να σκεφτονται και να αγαπανε.

O Fat Bastard:Επισης αρκετα χρονια πριν.Απο 14 χρονων.Καναμε καλη παρεα.Περασαμε και βασανα μαζι.Του εχω μεγαλη εμπιστοσυνη.Αν και γενικα δεν εγκρινω το χιουμορ του το οποιο ειναι συχνα παρεξηγησιμο απο πολλους..ξερω οτι ειναι ενας ακεραιος φιλος.Τον θαυμαζω γιατι ειναι στα αρχιδια του.

Ο Διαφανος:Αν και δεν τον ξερω πολλα χρονια..ειναι μια ιδιαιτερη περιπτωση.Μεσα σε εναν μηνα δεθηκαμε πολυ κ γενικα μεχρι στιγμης εχουμε ζησει πολλα μαζι.Εχουμε ανοιχτει ο ενας στον αλλο.Ενας πολυ ξεχωριστος ανθρωπος.Ειναι σαν μικρος αδερφος μου.Μου την σπαει μερικες φορες...αλλα ειναι διπλα μου παντα.Τον θαυμαζω γιατι εχει μεγαλη ψυχικη δυναμη και στην ζωη του υπηρξε παντα αγωνιστης.

Ο Μινορε:Τον γνωρισα μεσω του Διαφανου.Επαιξα μαζι με αυτους τους 2 μουσικη.Αγαπηθηκαμε πολυ..και ζησαμε πολυ καλες στιγμες..ζωντανευοντας μαζι τις νοτες μας και κανοντας τες τραγουδια.Ο Μινορε..ειναι πολυ αγαπητος.Οποτε ειμαι πεσμενος μου φτιαχνει την διαθεση.Μεγαλη καρδια.Τον θαυμαζω γιατι παντα χαμογελαει στην ζωη.

Ο Σκοτοδινης:Τι παιδι και αυτο!Εχει γινει το εταιρο ημισυ(σαν φιλος) του Μινορε.Ειμασταν συναδελφοι στην δουλεια.Μεγαλο ταλεντο στην κιθαρα.Μπορω να πω οτι ανατριχιαζω οταν τον ακουω να παιζει.Ειναι για μενα ο μεγαλυτερος κιθαριστας του κοσμου.Ενας πολυ ευαισθητος ανθρωπος.Οταν ημουν φανταρος ξοδεψε τα τελευταια του λεφτα(ηταν ανεργος) για να παρει εισιτηριο Κτελ να ρθει να με δει και να μου φερει και μπισκοτα!(ουτε τσιγαρα δεν ειχε να παρει)!Επισης να σημειωσω οτι ζαλιζεται κιολας(φανταστειτε 3 ωρες στο Κτελ μεσα!).Μετα απο ολα αυτα τα λογια ειναι περιττα!Τον θαυμαζω γιατι ειναι ενας ομορφος ανθρωπος..και ενα βραδυ που ακουσα τα κομματια του(που δεν εχει παιξει σε κανεναν) συγκινηθηκα και ηθελα να ξεσπασω σε λυγμους.

Ο Τεντυ:Ο ευγενικος γιγαντας!Καλο παιδι...φιλοτιμο.Παντα χαμογελαστος κ εργατικος.Καραχυμαδιο αλλα με καλη εννοια!Τον θαυμαζω γιατι ειναι μαγκας.

Ο Αραβας:Eιναι κυριολεκτικα αραβας.Αυτο το παιδι εχει επιβιωσει απο πολεμο κανονικο.Αγωνιστης.Κ καλος φιλος.Απο τους ανθρωπους που εχουν απεριοριστο φιλοτιμο.Μου αρεσει που γενικα ειναι μαζεμενος ανθρωπος γιατι οταν κανω τρελες παρασυρεται!Μου λειπει γενικα γιατι ζει στο εξωτερικο.Οποτε ερχεται ομως Ελλαδα του δινουμε και καταλαβαινει!Τον θαυμαζω γιατι ειναι κυριος με κεφαλαιο Κ.

Τελος...ο αδερφος του Αραβα:Επισης..περιπτωση.Ευγενικο παιδι..μαζεμενο και φιλοτιμο.Μαζι με τον Αραβα κανουμε καλη παρεα.Τον θαυμαζω γιατι ειναι ενας gentleman.

Αυτα..δεν εχω καποιo συγκεκριμενο λογο που τα εγραψα ετσι.Φιλοι υπαρχουν και αλλοι.Τωρα ομως μου ρθαν αυτα τα ονοματα.Τωρα που τα εγραψα αυτα..αισθανομαι καλυτερα.Ισως και να θελω ολος ο κοσμος να δει ποσο τυχερος ειμαι...δεν ξερω..

Σας φιλω...καληνυχτα...

4 σχόλια:

reader είπε...

Βλέπω έχεις φίλους παιδιόθεν!!!!

Pixel Sprite είπε...

egw exw na pw oti evales ton grafista proto epeidh tou kaneis ta glyka matia na sou ftiajei to ejofyllo :P

(filaki)

Bassman είπε...

Μαργαριτα μου..για σενα να πω ξανα ευχαριστω ..για ποιο λογο..γενικα ξερεις.Ειμαι σιγουρος οτι εχεις και συ υπεροχους φιλους!

Πιξελ..αλλη φορα θα αλλαξω την σειρα..μου χει λειψει το σοκολατενιο κεηκ σου!Φιλια...

reader είπε...

Ο ισχυρός έχει σκλάβους, ο πλούσιος κόλακες και ο σοφός φίλους. Ισοκράτης

Και το ράδιο έχει Μιχαλάκη. Όξω ρε!